sobota, 20 kwietnia 2013

Zycie kolego to klocki Lego! DIY wieszak na klucze:)

Dzisiejszy post dotyczy konstrukcji z klocków lego służącej do wieszania kluczy.
Ale zanim przejdę do sedna sprawy muszę napisać, że przeurocze rysunki okalające ten post nie są mojego autorstwa, ale też niestety nie znam autora. Znalazłam je na stronach typu 9gag i tumblr'ach,
gdzie z reguły na ma informacji o pierwotnym twórcy obrazka :( Jeśli ktokolwiek wie do kogo one należą, proszę dajcie mi znać, to dodam linki.
Konstrukcja takiego wieszaka na klucze jest bardzo prosta. Można zrobić wersję okrojoną złożoną z samej lego-podkładki, albo bardziej skomplikować sobie życie i zrobić coś takiego jak widzicie poniżej.
Mój projekt wyglądał bardzo prosto, ale mój mąż, który jest wielkim entuzjastą klocków lego, nie zaakceptował tego pozbawionego finezji pomysłu. Postanowił wszędzie podoczepiać ludziki, w jego koncepcji zawierała się też lego-łódka z lego-skarbem oraz lego-koń. Trzeba było jednak jakoś dojść do kompromisu i zostały same ludziki. Poniżej moja skromna wersja VS umiarkowany przepych :)

Hello foreign-languge visitors! :) Since a lot of you are viewing my blog, I really need to translate my posts. Of course, my English isn't perfect (it is far from perfect!) but i hope it's understandable :)
Today's post is about Lego key holder. Before  I move on to the point I have to say that these lovely drawings surrounding this post are not mine, but unfotunately I don't know the author. I found them on sites like 9gag or tumblr, where genereally there is no information about the original creator of the picrture:(  If anyone knows who they belong to, please let me know.
The construction of this key holder is very simple. You can make a simple version consisting only the lego-pad, or complicate your life and do something like this as you can see below.
My project looked very simple, but my husband who is a big fan of Lego, did not accept this poor idea. He decided to attach little lego-guys everywhere. His concept contained also a lego-boat with lego-treasure and a lego-horse. So we had to find a compromise and left only the lego-guys. Here's my modest version VS moderate splendor :) 



Taki wieszak ma sens oczywiście tylko wtedy jeśli breloki są z klocków lego, a żeby z klocka lego był brelok, musi on mieć dziurkę, na szczęście parę takich klocków można znaleźć! Mój ulubiony brelok to ten zrobiony z nogi lego-robota :) Aha, jeszcze jedna zaleta takich breloków: można je ze sobą połączyć, co jest bardzo korzystne dla takich ludzi jak ja, którzy często i bez zapowiedzi pojawiają się w domu rodziców.

This key holder makes sense only if keychains are made of Legos, and the Lego block can be a keychain only if it has a hole, but fortunately you can finda couple of these! My favorite is the one made ​​of lego-robot leg :) Oh, one more advantage of these key chains: they can be linked together, which is very beneficial for people like me, who often appear unannounced at their parents' house.



6 komentarzy:

Okine pisze...

Świetny pomysł. Co za kreatywność! Kolorowe i wesołe a przy tym praktyczne. Chętnie zobaczę więcej podobnych "wynalazków'.
Lapai

anna pisze...

jestem zachwycona pomysłem i w ogóle całym postem :D
mam tylko jedno 'ale'... dlaczego pozbyłaś się lego-konia?! :p

ps. wspinający się pamperek wymiata (mimo, że go słabo widać).

Maryśka Organ pisze...

to jest myśl! może przestanę przez jakąś godzinę przed wyjściem szukać kluczy!

pablo modzel pisze...

Niezłe! :) podoba mi się :)

Anonimowy pisze...

Zatrzasnąłem kluczyki w aucie brata. Dodzwoniłem się do serwisu Fortex (http://www.serwis-zamkow.pl/) – pomogli mi od ręki!

Dagmara Fafińska pisze...

Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.