wtorek, 2 kwietnia 2013

Kasia!

Kolejny portret :)

8 komentarzy:

Maryśka Organ pisze...

kurcze, już chyba tak będzie, że będę za każdym razem umierać z zazdrości jak tu wejdę!

Unknown pisze...

portret z dziubkiem :)
podobuje mi się :)

NATALIA NAZIMEK (nthlee) pisze...

super wycieniowany portret :)

+ totalnie zakochałam się w Twoich pisankach post niżej! Aż załuje,że w tym roku sama nie miałam czasu na takie Wielkanocne przyjemnosci :)

Anonimowy pisze...

UWIELBIAM Twojego bloga ;) Masz dziewczyno ogromny talent i oczywiście dużo kreatywności ;D mam dwa pytania: w jakim programie to robisz i czy robisz portrety na zmówienie ?:)

ewa pisze...

Dziękuję przeserdecznie!<3 Robie rysunki w programie Inkscape (taki biedny Corel:))) i na zamówienie bardzo chętnie, proszę mi w mailu opisać swoją "wizję" ;) w sensie wysłać zdjęcie i o ile jest jakiś pomysł to go wezmę pod uwagę:) czekam na kontakt! e.rokitnicka@gmail.com

Anonimowy pisze...

Genialny blog !!! Masz talent ;* Ile masz lat? :D i jeszcze jedno: te portrety na zamówienie robisz za darmo czy za jakąś sumkę? ;>

ewa pisze...

dziękuje:) jak powyżej - proszę o kontakt mailowy e.rokitnicka@gmail.com
jeśli chodzi o zamówienia, nie mogę tak 'od czapy' podać konkretnej sumy bo każdy projekt wymaga innego wkładu pracy i czasu.

ewa pisze...

aha, a lat mam prawie 23 :)