wtorek, 19 marca 2013

DIY -> stara lampa + drut = nowa lampa ;)



 W końcu odważę się coś napisać na blogu, choć pisanie nie jest moją mocną stroną.  Rysowanie (bazgranie ;)) i żerowanie na czyichś tekstach z piosenek przychodzi mi dużo łatwiej. ;) Do rzeczy! Oprócz rysowania uwielbiam tzw. DIY, czyli „zrób to sam”. Ostatnio nie miałam czasu na takie dzióbanie, ale na szczęście sytuacja się zmieniła. Pierwsza rzecz jaką ośmielę się tu wkleić, to lampa mojej  mamy. Lampa ma wartość sentymentalną, ale to nie zmienia faktu, że była paskudna! :) „Zmodernizowałam” ją przy użyciu drutu oraz czarnego i srebrnego spreju. Takie oto są efekty:



Mamie się na szczęście bardzo spodobała. Pozdrawiam mamę! :)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

fajny efekt :)

NATALIA NAZIMEK (nthlee) pisze...

uo super pomysł :D

ewa pisze...

dziękuję;)

Okine pisze...

Dziękuję. :D Rzeczywiście, bardzo mi się lampa spodobała w nowej wersji i lubię ją.
Cieszę się, że moja stara lampa "odmłodniała";oświetla moje biurko każdego dnia.
Mama

anna pisze...

<3
jak tylko Twoje zdolne rączki wezmą się za kolejne DIY, to natychmiast proszę na bloga wrzucać!